نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 16:39

مشکلات راه های گلستان با اقدامات کم هزینه و زودبازده برطرف می شود

گرگان- مشاور پارلمانی ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مشکلات راه های گلستان با اقدامات کم هزینه و زودبازده برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی بعدازظهر پنج شنبه طی سفر دو روزه به گلستان و در بازدید از راه‌ها و پروژه‌های در حال اجرای این اداره کل اظهارکرد: با اقدامات کم هزینه و زودبازده نظیر نصب سرعتکاه ها و تقویت علائم ایمنی می‌توان مشکلات فعلی مردم را در حوزه راه‌ها مرتفع کرد.

مشاور پارلمانی ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: پس از رفع تقریبی مشکلات حوزه راه‌ها با اقدامات کم هزینه و زودبازده، بصورت فنی و با اخذ اعتبارات لازم، این پروژه‌ها کامل می‌شوند.

وی به اتفاق نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس و همچنین مدیرکل و معاونان راهداری و فنی و نظارت بر راههای روستایی اداره کل از پروژه‌های حوزه گنبدکاووس و بخش داشلی برون، گرگان و علی آباد، آزادشهر و کریدور اصلی گرگان- کردکوی بازدید کرد.

وضعیت پل بایلر، محور اسبدوانی به سه راهی کلاله (خط نو)، پروژه آق آباد به حاجی قوشان، محور کسکن قوجق به ملکعلی تپه و پل قلندرمحله به کروکلی و روگذر علی آباد از مهم ترین پروژه‌های بازدید شده توسط این مقام سازمانی بود.

انجام اقدامات لازم پس از پیگیری و ابلاغ و تأمین اعتبار از محل استانی و ملی و واگذاری آنها به پیمانکار از جمله تایج این بازدیدها بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221150

مهمترین اخبار ایران و جهان: