نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 20:50

پروژه بزرگ تولیدی کرمانشاه با ورود به بازار بورس تامین مالی شد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: پروژه بزرگ تولیدی کرمانشاه با ورود به بازار بورس تامین مالی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی در هشتاد و سومین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شرکت‌های تولیدی استان کرمانشاه پس از پیگیری‌های انجام شده برای نخستین بار در بورس پذیرش و تأمین مالی شد.

وی به تأثیرات حضور پروژه تولیدی استان کرمانشاه در بازار بورس و تأمین مالی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی آن اشاره کرد و افزود: حضور این پروژه در بازار بورس و سرمایه یک موفقیت بزرگی برای استان کرمانشاه بوده که می‌تواند نقش خوبی در گردش مالی استان داشته باشد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: حضور پروژه‌های بزرگ تولیدی، صنعتی و… به نحوی که در بازارهایی همچون بورس تأمین مالی می‌شوند به دلیل تأثیرات مثبتی که در زمینه تولید و اشتغال مولد و پایدار دارند باید ادامه‌دار بوده و مردم در جریان این اتفاقات و تولید اشتغال در استان قرار گیرند.

صحرایی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد، گفت: آنچه که امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب شد بیش از هر چیزی نیازمند به کارگیری، پیاده‌سازی و تحقق آن به منظور افزایش تولید در استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: اگرچه نرخ تورم در استان کرمانشاه نزدیک به نرخ کشوری است اما برای کاهش بیشتر نرخ تورم در این استان باید بیشتر تلاش شود.

استاندار کرمانشاه با بیان ضرورت امتداد شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی، خاطر نشان کرد: این جلسات در راستای کاهش نرخ بیکاری و تورم باید با قدرت بیشتری ادامه داشته تا منجر به رونق اشتغال استان کرمانشاه شود.

صحرایی در پایان با تاکید بر ارائه دستورالعمل با اهداف راهگشا برای اشتغال کرمانشاه، عنوان کرد: آنچه که در جلسات ارائه می‌شود باید به طور کامل و کارشناسی شده رصد شود و پس از بررسی‌های لازم به طور منسجم و هم‌افزا در راستای شعار سال مبتنی بر افزایش تولید و مهار تورم اجرا شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200950

مهمترین اخبار ایران و جهان: