نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 17:35

درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در آیین اختتامیه بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، گروه هنرمندان استان با نمایش کَل به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی‌دوست به عنوان یکی از سه گروه منتخب معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهشید سلیمانی گفت: در آیین اختتامیه بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، گروه اعزامی از چهارمحال و بختیاری با نمایش کَل به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی‌دوست به عنوان یکی از سه گروه منتخب معرفی و تجلیل شد. 

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نمایش ۴۰ دقیقه‌ای کَل با الگوبرداری از یک داستان کهن بختیاری، تاثیرات منفی شکار بر زندگی مردم را به تصویر می‌کشد، ادامه داد: این نمایش در سال ۱۴۰۱ به عنوان اثر برگزیده جشنواره تئاتر منطقه‌ای افراد دارای معلولیت آفتاب نیز انتخاب شد.

وی با اشاره به حضور افراد دارای معلولیت در اجرای این نمایش، افزود: در نمایش صحنه‌ای کل، ۱۲ هنرمند از گروه نمایشی آستاره اجرای نقش‌ها را برعهده داشتند که ۶ نفر از آنان دارای معلولیت‌های بینایی، ذهنی و جسمی حرکتی هستند.

سلیمانی اضافه کرد: در آیین اختتامیه بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به گروه نمایش کل به کارگردانی مصطفی محمدی‌دوست از استان چهارمحال و بختیاری رسید.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654806

مهمترین اخبار ایران و جهان: