نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 10:11

دشمن به دنبال از بین بردن پیوند امت با ولایت فقیه است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن همچنان به دنبال ازبین بردن پیوند امت با ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار حجت الاسلام احمد پناهیان در آیین گرامیداشت یوم الله ۹ دی ماه و سالگرد شهید سلیمانی در مسجد زین العابدین علیه السلام گلبهار اظهارکرد: بیشتر این دشمنان، فتنه گران داخلی هستند که در سال ۸۸ با هدف از بین بردن پیوند امت با امام وارد عمل شده و این جریان همچنان دنبال همین هدف است.

وی افزود: دشمنان با متوسل شدن به هر ابزاری قصد دارند اصل ولایت فقیه که همان ولایت پیامبر و امامان هست را نابود کنند.

  پناهیان به ابعاد شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی در راه مبارزه با ظلم هیچ گاه خسته نشد در حالیکه از همان زمان پیغمبر تاکنون افرادی بودند که دائم در مسیر مبارزه به رهبران و امامان جامعه اسلامی می گفتند که خسته شدیم و مبارزه بس است.

استاد حوزه و دانشگاه ضمن دعوت مردم برای حضور در انتخابات پیش رو گفت: جریان فتنه، تحریم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را مطرح می کند و هرکسی خدای ناکرده در این مسیر کوتاهی کند با آنان همراهی کرده است.

وی از مردم گلبهار به عنوان مردمی انقلابی یاد کرد که تابه حال در انتخابات، مشارکت بالایی داشته اند و در راه انقلاب ۲۸۰ شهید تقدیم نموده اند.

سرهنگ پاسدار ابوالحسن پوررضا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلبهار هم گفت: فتنه باعث سختی تشخیص مسیر می شود و شاخص آن بصیرت است که اگر آن را داشتیم یا تقویت کردیم در حزب الله قرار گرفته و اگر بصیرت نداشتیم در صف حزب شیطان خواهیم بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622606

مهمترین اخبار ایران و جهان: