نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 16:12

انتخابات فصل تعیین کننده در تاریخ هر کشوری است

امام جمعه ایلام گفت: انتخابات فصل تعیین کننده هر کشوری است، پس لازم است با چشم باز شایسته ترین اشخاص را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، روز جمعه ۶ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه ایلام، گفت: نباید مسئولی در فکر این باشد که اندوخته خودش از پست و مقام و ریاستش چه هست؟ باید دنبال این باشد که چه خدمتی را می‌تواند به مردم داشته باشد، انتظار مردم برای حل مشکل تورم و گرانی انتظار بجایی است.

وی خاطرنشان کرد: متناسب با حضور مردم و نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی و مجاهدت و ایثار مردم، مسئولین نظام جمهوری اسلامی پا به پای مردم پیش بیایند، نباید مسئولی در فکر این باشد که اندوخته خودش از پست و مقام و ریاستش چه هست؟ باید دنبال این باشد که چه خدمتی را می‌تواند به مردم داشته باشد، در انجام کارهای مدیریتی و مسئولیتی، مسئولین با روحیه جهادی و انقلابی کار جهادی انجام دهد و مشکلات مردم را برطرف کند.

کریمی تبار اظهار داشت: ما هنوز برای تحقق عدالت اجتماعی در جامعه نیاز به فعالیت داریم، فاصله‌ها زیاد است، برخی از مسئولین کوتاهی داشتند، لازم است که برای مهار تورم و گرانی و اشتغالزایی فعالیت مضاعفی انجام بگیرد که جوان ما بیکار نماند و استعدادهای پرتوانی که دنبال کار هستند، توانشان در خدمت اقتصاد خانواده و کشورمان بکار گرفته شود و رشد اقتصادی سرعت بیشتری بگیرد.

امام جمعه یادآور شد: انتخابات فصل تعیین کننده در تاریخ هر کشوری است، خیلی از مردم از عملکرد نماینده‌ها گله‌مند هستند و این نمایندگانی هستند که خودِ مردم انتخاب کرده‌اند، باید بر خودمان ایراد بگیریم، راه جبران این است با چشم باز شایسته‌ترین کسانی که داوطلب خدمت در این عرصه شده‌اند را انتخاب کنیم، نمایندگی مجلس جایی نیست که به‌ راحتی از آن بگذریم.

کریمی‌تبار تصریح کرد: اگر ما مشکلات تورم و بیکاری و اشتغال داریم مجلس هست که می‌تواند برای اینها طوری ریل‌گذاری کند که دولت (هر دولتی که روی کار باشد) مجبور باشد در این ریل‌گذاری حرکت و مشکل مردم را حل کند، تلاش‌هایی در مجلس انجام گرفته اما کافی نیست، مردم باید پای کار بیایند و نماینده‌ای را انتخاب کنند که به فکر مردم و جوانان باشد و از ظرفیت‌های نامحدودی که خداوند در کشور ما قرار داده به خوبی استفاده کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649994

مهمترین اخبار ایران و جهان: