نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 23:20

انفجار مین در «مهران» یک فوتی و ۴ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در اثر انفجار مین در مهران، با تلاش مرزبانان دو کشور ایران و عراق، ۴ مصدوم و یک کشته از میدان مین خارج شدند.

غلامرضا علی‌محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام شامگاه چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: انفجار مین به جامانده از جنگ تحمیلی در مرز ایران و عراق حدفاصل پاسگاه بهرام‌آباد مهران ۴ مصدوم و ۱ مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در داخل خاک عراق  ۴ مصدوم و ۱ فوتی برجای گذاشت که بلافاصله دو تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان مهران، نیروهای اورژانس، مرزبانی و فرماندهی انتظامی شهرستان جهت بررسی و امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه حادثه در وسط میدان مین در خاک کشور عراق به وقوع پیوسته و خطر انفجار مجدد وجود دارد، از اکیپ خنثی‌سازی مین و مهمات وزارت دفاع درخواست کمک شد که با همکاری خوب تمام مجموعه پس از ۵ ساعت تلاش برای ایجاد معبر و با رعایت اصول ایمنی با همکاری مرزبانان دو کشور ایران و عراق یک کشته و چهار زخمی از میدان مین خارج و به بیمارستان،امام حسین مهران انتقال داده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ ۲۷ مرداد سال گذشته، انفجار مین در منطقه قلاویزان مهران ۲ مصدوم برجای گذاشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633850

مهمترین اخبار ایران و جهان: