نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 15:41

ساماندهی ۳۶۰ ورزشکار در هیات بیماران خاص

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان به تقسیم‌بندی در ۶ گروه گفت: ۳۶۰ ورزشکار در این هیات ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی، رئیس هیات ورزش‌های خاص و پیوند اعضای استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی این هیات که با رای اعضای مجمع در ریاست آن ابقا شد، با تاکید بر اینکه این هیات توسط مدیریت ورزش و جوانان استان به صورت ویژه دیده شده است، اظهار کرد: این مدیریت ضمن همراهی، قول‌هایی هم برای آینده داده است.
رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان با تاکید بر اینکه کاپ قهرمانی مسابقات به یک نفر می‌رسد و دیگر مشارکت‌کنندگان در واقع برای سلامتی تلاش می‌کنند، افزود: نکته مهم در این میان تلاش برای زیست سالم برای همه افراد است.
وی به فعالیت ۳۶۰ ورزشکار در هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان اشاره و تصریح کرد: تعداد ورزشکاران عضو تیم‌های ملی هم افزایش‌یافته است.
طهماسبی با تاکید بر تلاش برای ترویج ورزش‌ در ابعاد همگانی و قهرمانی در بین اعضا ادامه داد: ورزشکاران فعال در هیات ورزش‌های خاص و پیوند اعضا در ۶ گروه بیماری دسته‌بندی شده‌اند و علاقه‌مندی برای همراهی به عینه در بین آن‌ها وجود دارد و این علاقه‌مندی عینیت دارد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641106

مهمترین اخبار ایران و جهان: