نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 10:38

هشدار جدی دادستان پاوه درباره برخورد با مروجان بدحجابی در فضای مجازی

دادستان پاوه گفت: تمامی صفحاتی که در نرم‌افزار فیلتر شده اینستاگرام مروج بی‌حجابی، اباحه‌گری غیراخلاقی و خلاف عفت عمومی و سبک زندگی غیراسلامی و ایرانی باشند با صدور دستورات قضایی لازم به پلیس فتا مسدود و از دسترس خارج خواهند شد.

نوید صحرایی، دادستان پاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به گزارشات و مراجعات مردمی نزد دادستانی به ویژه دغدغه و نگرانی خانواده‌های معظم شهداء، علما و ماموستایان مبنی بر ترویج سبک زندگی غیراسلامی و ایرانی، بی‌بند و باری و بی‌حجابی توسط برخی صفحات مجازی فعال در سطح شهرستان و منطقه و علی‌رغم تذکرات مکرر از طریق پلیس فتا به گردانندگان این صفحات و عدم اعتنای آن‌ها، لذا ضمن تشکیل پرونده قضایی و برخورد قاطع با مرتکبین، تمامی صفحات مذکور نیز مسدود و از دسترس خارج خواهند شد.

وی ادامه داد: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی را به عنوان اولویت‌های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: حفظ حریم و قداست نهاد خانواده و سلامت ذهن و روح کودکان و نوجوانان باید به هر طریق ممکن از آلودگی‌های فضای مجازی حفظ شود.

دادستان پاوه تصریح کرد: به هیچ وجه ممکن اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای اندک با سوءاستفاده از امکانات فضای مجازی باعث فروپاشی خانواده‌ها و ترویج انحرافات اخلاقی و آلودگی اذهان پاک کودکان و نوجوانان و جوانان شوند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637006

مهمترین اخبار ایران و جهان: