نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 13:08

مادر شهیدان دوست محمدی در بویین میاندشت به خاک سپرده شد

پیکرمطهر حاجیه خانم طیبه علایی، مادر شهیدان والامقام حسن و عباس دوست محمدی، امروز(شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس در بویین میاندشت تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز مادری بر روی دستان مردم قدرشناس بویین میاندشت تشییع شد که بزرگترین دارایی‌اش و بزرگترین ثروتش و بهترین چیزهایی که در زندگی داشت یعنی فرزندانش را در راه خدا، رسم عاشورا،  ارزش‌های الهی و آرمان‌های انقلاب اسلامی داد تا دین خدا بماند و امانت الهی را به بهترین شکل به صاحبش برگرداند. 

مادری که با دستان خود قرآن بر سر فرزندانش گرفت و آنها را بدرقه کرد و با چشمانی خیس با آنان وداع کرد، حالا  پس از تحمل سال‌ها فراق به آنها پیوست تا دوباره عطر تنشان را ببوید و طعم مادری را در کنار آنان در بهشت بچشد.

کلمات قادر به بیان و ستودن عظمت صبر، ایثار و از خود گذشتگی چنین مادرانی که با ایمان و اراده راستین زینب گونه زیستند و پیام شهدا را با جان و دل نگاشتند، نیست.

پیکرمطهر حاجیه خانم طیبه علایی، مادر شهیدان والامقام حسن و عباس دوست محمدی، امروز(شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم  در بویین میاندشت  تشییع شد و  در کنار مزار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

 

شهید عباس دوست محمدی سال ۱۳۶۳ در سن ۱۸سالگی در شرق بصره و برادرش حسن سال ۱۳۶۵ در سن ۲۶سالگی در عملیات کربلای ۵  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

همچنین دو فرزند دیگر این مادر شهید از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس هستند.

از دست دادن این اسوه‌های صبر و استقامت که در دامان پاک خود چنین ستارگانی را پرورش دادند تا ما با این چراغ‌های نورانی راه را ادامه دهیم، غم بر دل می‌نشاند و آدمی را در برابر عظمت روحی آنان به کرنش وا می دارد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635950

مهمترین اخبار ایران و جهان: