نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 20:22

تصمیم‌گیرهای کلان کشوری با در نظر گرفتن تبعات پایینی اتخاذ شود

استاندار زنجان به اتخاذ تصمیماتی در مرکز بدون توجه به مراجع پایین دستی اشاره کرد و گفت: ای کاش تصمیم‌گیرهای کلان کشوری با در نظر گرفتن تبعات پایینی اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان عصر امروز در آئین احیای واحد سرجین بافت زنجان با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: در این راستا ضمن ایجاد مراکز صنعتی جدید، به احیای واحدهای راکد و مشکل‌دار به مانند سرجین بافت هم اقدام شد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در کنار سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف توجه به مشکلات برخی از واحدها نتیجه‌بخش‌تر است، افزود: با این اقدامات واحدی راکدی مانند سرجین بافت به مرحله قابل قبولی از فعالیت رسیده است.

وی به رتبه سوم استان زنجان در فضای ایجاد شده برای کسب و کار اشاره و تصریح کرد: در این راستا فضای بسیار مناسبی هم در جذب سرمایه‌گذاری خارجی ایجاد شده است.

افشارچی با تاکید بر حساسیت موجود در حوزه زیست‌محیطی و آب در راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی، ادامه داد: در این راستا ضمن دادن فرصت به واحدهای تولیدی برای لحاظ کردن مسائل زیست محیطی، به فعال شدن معادن راکد هم کمک‌هایی شد که در حوزه اشتغال موثر است.

استاندار زنجان به اتخاذ تصمیماتی در مرکز بدون توجه به مراجع پایین دستی اشاره کرد و افزود: ای کاش در اتخاذ این تصمیمات به آسیب‌های ناشی از این تصمیمات توجه کنند و در کل امیدوارم تصمیم‌گیرهای کلان کشوری با در نظر گرفتن تبعات پایینی اتخاذ شود.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627850

مهمترین اخبار ایران و جهان: