نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 11:24

احترام باشگاه گل گهر به مردم اصفهان با طرحِ دیدار مقابل ذوب آهن+عکس

باشگاه گل گهر سیرجان پیش از بازی با حریف اصفهانی خود تصویری معنا دار را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در آخرین بازی نیم فصل اول از ساعت 15 به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

این درحالیست که شاگردان اوزونیدیس بازی قبلی خود را مقابل سپاهان (معوقه از هفته ششم) برگزار کردند و در این بازی خانگی موفق به پیروزی قاطعانه مقابل حریف اصفهانی شدند.

بااینحال انتشار یک پوستر حاشیه ساز و منتسب به باشگاه سپاهان پیش از این بازی علاوه بر واکنش‌های مختلف اهالی فوتبال، اعتراض و گلایه باشگاه سیرجانی را نیز در پی داشت.

هرچند که باشگاه سپاهان بعد از انتشار آن تصویر در فضای مجازی، بلافاصله پوستری رسمی را منتشر و اعلام کرد تصویر حاشیه ساز متعلق به این باشگاه نیست اما به نظر می‌رسد طراحی تصویری با مضمون یک شیر (نماد باشگاه سپاهان) که توسط چند کفتار محاصره شده، هنوز هم از جانب باشگاه گل گهر یک خاطره تلخ برای مردم سیرجان و اهالی کویر تلقی می‌شود.

به همین خاطر باشگاه گل گهر در آستانه دیدار بیرون از خانه مقابل ذوب آهن با انتشار تصویر زیر و درج یک بیت شعر در کنار تصویر سی و سه پل، به طور غیرمستقیم و زیرپوستی علاوه بر یک واکنش ادبی به ماجراهای بازی با سپاهان، به نوعی احترام میزبان خود را نیز حفظ کرد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625150

مهمترین اخبار ایران و جهان: