نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 08:15

اجرای طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی در استان از روز شنبه ۱۰ تیر ماه در آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی استان گفت:به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی ( برخورد با حاملان هرگونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، مزاحمت. اوباشگری و...) بصورت شبانه روزی و محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان با پلیس از تاریخ ۱۰ تیرماه به صورت ضربتی و مویرگی اجرا می شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار "رحیم جهانبخش" اظهار داشت: به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی ( برخورد با حاملان هرگونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، مزاحمت. اوباشگری و...) بصورت شبانه روزی  و محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان با پلیس از تاریخ ۱۰ تیرماه به صورت ضربتی و مویرگی  اجرا می شود.

وی ضمن هشدار به قانون شکنان در خصوص برخورد جدی و قانونی پلیس با آنان، تاکید کرد: الحمدلله با بسیج نیروها و امکانات تخصصی، ظرفیت نیرویی خوبی از سراسر استان در رده های مختلف و پلیس‌های تخصصی برای تقدیم نظم و امنیت مطلوب به عموم مردم  اجرای ماموریت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان برقراری امنیت مطلوب امکان پذیر نمی باشد، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه های پلیس  استان را جدی بگیرند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1314406

مهمترین اخبار ایران و جهان: