نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 14:02

نکونام مراقب حاشیه‌های استقلال باشد/ اسکلت تیم باید حفظ شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم فصل گذشته به خاطر ورود به بحران و وجود حاشیه نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و جواد نکونام باید مراقب حفظ آرامش تیمش باشد.

یداله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال استقلال با انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید گفت: انتظار می‌رود نکونام از تجربیاتی که در اسپانیا، کار با کارلوس کی روش و لیگ برتر داشته استفاده کند و در این فصل استقلال را به موفقیت برساند.

وی ادامه داد: نکونام می‌داند که کار سختی در پیش خواهد داشت، تیمی که فصل گذشته بیشتر از هر تیمی دچار بحران و حاشیه شد و همین اتفاقات این تیم را از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دور کرد. سرمربی استقلال باید جدا از مسائل فنی، مراقب حواشی و آرامش هم باشد تا تیمش آسیب نبیند.

این پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: سرمربی آبی پوشان باید در انتخاب نفرات جدید هم دقت زیادی داشته باشد و بازیکنانی را جذب کند که بتوانند به او کمک کنند. اسکلت تیم باید حفظ بشود و با اضافه کردن چند بازیکن خوب یک تیم پر قدرت آماده فصل بعد خواهد شد.

اکبری خاطرنشان کرد: نقش مدیریت باشگاه هم بسیار تأثیر گذار است. استقلال فصل گذشته از بحران مدیریتی ضربه‌های زیادی خورد و علت اصلی عدم موفقیت، بحران مدیریتی بود.

وی در خصوص تغییر در نیمکت تیم‌های لیگ برتری گفت: جا به جایی جالبی را در لیگ برتر شاهد بودیم. برخی مربیان با اینکه نتایج خوبی هم نگرفته بودند باز هم در لیگ برتر مربیگری می‌کنند و تنها تیم خود را تغییر داده‌اند. اینکه با گرفتن نتایج ضعیف همچنان به آنها تیم می‌دهند آن هم با رقم مالی بیشتر جای بحث دارد اما جدال آنها با تیم فصل گذشته بسیار جالب خواهد بود

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص عملکرد تیم ملی در کافا گفت: درست است که در کافا قهرمان شدیم اما این بازی‌ها کیفیت لازم را نداشت اما امیدوارم که تیم ملی توانسته باشد از این سه بازی استفاده برده باشد ضمن اینکه اگر می‌خواهیم در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم نیاز به بازی‌های بزرگ با تیم‌های مطرح دنیا داریم تا بتوانیم با برطرف کردن نقاط ضعفمان آماده حضور در جام ملت‌های آسیا شویم

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305394

مهمترین اخبار ایران و جهان: