نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 13:57

امام جمعه بجنورد: ادعای آمریکا درخصوص حقوق بشر از شگفتی‌های عالم است

امام جمعه بجنورد گفت: کشوری مثل آمریکا که در تمام عمرش ده‌ها جنگ، کودتا، آدم کشی، استفاده از بمب اتم و ... را در کارنامه دارد دم از حقوق بشر می‌زند که امروز این از شگفتی‌های عالم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد اظهار کرد: در طول تاریخ غضب الهی با توجه به شرایط در شیوه‌های مختلفی نازل شده است، گاهی با سیل و زلزله و گاهی با صاعقه و اختلاف و گره های ناگشودنی.

وی گفت: گران فروشی، غش در معامله و کم فروشی گناهی بزرگ است که شاید این روزها با آن مواجه باشم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: خودمان باید به یکدیگر رحم کنیم تا خدا نیز به ما رحم کند.

وی ادامه داد: توجه و ترحم نسبت به یکدیگر مخوصا صاحب خانه به مستاجر از موضوعاتی است که باید به آن دقت کنیم.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: واژه‌ی حقوق بشر آمریکایی از واژهای عجیب و شگفتی‌های عالم است.

امام جمعه بجنورد گفت: کشوری مثل آمریکا که در تمام عمرش ده‌ها جنگ، کودتا، آدم کشی، استفاده از بمب اتم و ... را در کارنامه دارد دم از حقوق بشر می‌زند که امروز این از شگفتی‌های عالم است.

وی ادامه داد: منافقین را چه کسی حمایت کردند، شهادت حاج قاسم سلیمانی، ترورهای دهه 60 و استفاده از بمب‌های شیمیایی در جنگ ایران و عراق نشان از این حقوق بشر آمریکایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: بیچاره تر از همه این‌ها کسانی هستند که از آمریکا حمایت می‌کنند و یا دل به آمریکا بسته‌اند.
وی ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص قوه قضاییه نشان داد بخش عمده این قوه سالم و صالح هستند.

امام جمعه بجنورد: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری، هم باید با شاکی و هم با متخلفان برخورد سالم داشت و نباید گذاشت مطالبات مقام معظم رهبری در این خصوص بر روی زمین بماند.

حجت الاسلام نوری افزود: فضاهای ناسالم برخی پارک‌ها باید اصلاح شود و خانواده ای که یک هفته کار می‌کند و در انتهای هفته قصد استراحت را داد نباید با فضای ناسالمی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مواجه شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1319750

مهمترین اخبار ایران و جهان: