نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 18:47

پاسخگویی مناسب به مردم وظیفه همه مدیران استان بوشهر است

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وظیفه تمامی فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر پاسخگویی مناسب و ایجاد رضایتمندی در مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه حضور در سامانه سامد و پاسخگویی به مردم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که استاندار بوشهر همواره بر آن تاکید دارند حضور در میان اقشار مختلف مردم در جای جای استان است، افزود: همچنین اهمیت دادن به پاسخگویی مدیران از طریق سامانه سامد نیز در همین راستا تعریف شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: وظیفه تمامی فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر است تا با پاسخگویی مناسب و ایجاد رضایتمندی در مردم به تقویت نظام و دولت کمک کنند

وی عنوان کرد: بنای دولت سیزدهم و شخص ریاست محترم جمهوری از آغاز به کار، ارتباط بی واسطه با مردم بوده است و اعتقاد دارد که مردم باید بدون هیچ مانعی نظرات و درخواست‌های خود را با مدیران مطرح کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با حضور در سامانه سامد به مدت یک ساعت به سوالات و درخواست‌های مردم استان پاسخگو بود و دستور پیگیری مطالبات مردمی را داد.

وی بعد از پاسخگویی تلفنی به صورت حضوری نیز در بازرسی استانداری بوشهر به درخواست‌های مراجعه کنندگان پاسخ داد و دستورات لازم برای مدیران و دستگاه‌های اجرایی مربوطه صادر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308794

مهمترین اخبار ایران و جهان: