نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 12:33

انهدام باند اراذل و اوباش در اردبیل/ سرکرده گروه دستگیر شد

اردبیل-معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: پلیس امنیت عمومی طی عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده اراذل و اوباش در اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته سرکرده اراذل و اوباش در اردبیل را طی عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: جمعی از افراد شرور با هجوم به یکی از محلات اردبیل به قصد درگیری و انتقام جویی با استفاده از سلاح و عربده کشی موجب اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت شده بودند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان اردبیل تاکید کرد: با هرگونه رفتار مجرمانه و برهم زننده آرامش اجتماعی برخورد قاطعانه و قانونی خواهد شد.

آفاقی با بیان اینکه نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: بدون اغماض و با شدت بیش از پیش با هرگونه مصادیق مزاحمت و شرارت و مخلان نظم و امنیت روانی و اجتماعی مردم در استان برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: قبلاً و پیرو انتشار ویدئویی از اقدام افراد شرور در هجوم انتقام جویانه به یکی از محلات اردبیل و قصد درگیری با افراد مدنظر، تعداد ۲۱ نفر از آنها شناسایی، دستگیر و روانه زندان شده بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295106

مهمترین اخبار ایران و جهان: