نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 23:47

آغاز فعالیت ۱۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت در خوزستان

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانه از اول تیرماه فعالیت خود را در سراسر استان آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به اجرای برنامه‌های تربیتی مفید و اثر گذار در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه خوزستان بیان کرد کرد: یک هزار و ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانه از اول تیرماه فعالیت خود را در سراسر استان آغاز خواهند کرد و طیف متفاوتی از فعالیت‌های هنری، ورزشی، مشاوره‌ای، دینی و قرآنی، ترویج فرهنگ مهدویت و ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی در بر خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای کیفیت بخشی به فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه در خوزستان اضافه کرد: فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت ظرفیت بسیار بالایی در حوزه اجرای برنامه‌های اعتقادی و تربیتی دارد و در این راستا آموزش و پرورش برنامه‌های گسترده‌ای در این خصوص تعریف کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص اعزام ۱۵۰ هزار دانش آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت در استان تصریح کرد: همچنین بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته بالغ بر ۴۰۰ هزار دانش آموز خوزستانی در فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت شرکت خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1278806

مهمترین اخبار ایران و جهان: