نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 12:03

طرح های کلان پالایشی و صنعتی، آینده هرمزگان را تضمین می کند

استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های کلان صنعتی و پالایشی استان، آینده هرمزگان را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه رفع مسائل و مشکلات مرتبط با طرح‌های سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران شب گذشته به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

استاندار هرمزگان در این جلسه بر لزوم تمرکز بر حل مسائل و مشکلات مرتبط با سرمایه گذاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در استان هرمزگان تاکنون دنبال شده تمرکز بر طراحی چندین کلان پروژه در جهت توسعه صنعتی و پالایشی استان بوده است.

وی افزود: همکاری بین دستگاهی در جهت رفع مشکلات این طرح‌ها و همت گماشتن مدیران برای به سرانجام رساندن طرح‌های مهم مورد تاکید است چرا که می‌تواند آینده استان را درخشان و مسائلی همچون اشتغال را حل کند.

استاندار هرمزگان گفت: یکی از طرح‌ها مرتبط با ایجاد شهرک دارویی استان است که هدفگذاری بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و با فعالان این حوزه نیز رایزنی شته تا بتوانیم این شهرک مهم را در استان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: از طرح‌های سرمایه گذاری در استان حمایت ویژه خواهد شد و در کنار تسهیل امور مرتبط با سرمایه گذاری مشوق‌های خاصی نیز در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهیم داد علاوه بر این زیرساخت‌های مورد نیاز نیز تامین می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: تاکنون با همت مدیران استان و تسهیل امور سرمایه گذاری، شاهد جذب سرمایه بسیار خوبی بوده‌ایم و انتظار میرود این روند تا پایان سال ادامه یابد.

 در این جلسه مسائل مختلف مرتبط با طرح‌ها و پروژه‌های کوچک و بزرگ استان در مناطق مختلف مورد بررسی قرار گرفت و استاندار هرمزگان دستورات لازم در جهت حل مشکلات و کمک به تداوم فعالیت سرمایه گذاران را صادر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500006

مهمترین اخبار ایران و جهان: