نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 16:56

فرمانده مرزبانی فراجا: عامل شهادت ۲۱ نفر از مأموران انتظامی به هلاکت رسید

فرمانده مرزبانی فراجا از هلاکت شرور سابقه‌دار که عامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی بود خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از هلاکت شرور سابقه دار عامل حمله به نیروهای نظامی و انتظامی و کشف 625 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد. 

سردار گودرزی در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در مرزهای شهرستان سراوان مطلع و با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و هدفمند، موفق به کشف مواد مخدر شدند.

وی افزود: بعد از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با تسلط اطلاعاتی نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی مسلحانه، هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان و هلاکت یک تن از آنان شدند.

سردار گودرزی ادامه داد: در این عملیات سنگین و در درگیری مسلحانه 625 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و تعداد دو قبضه سلاح جنگی به همراه 11 تیغه خشاب و 231 فشنگ مربوطه و یک دستگاه خودروی هایلوکس کشف شد.

 فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: پس از بررسی‌های پلیسی و احراز هویت فرد به هلاکت رسیده مشخص شد، وی از اشرار معروف منطقه بنام (ص- ش) معروف به «صاحب خان گمشادزهی» بوده که علاوه بر قاچاق مواد مخدر، دارای سوابق متعدد شرارت، ایجاد ناامنی، قتل مردم بی‌گناه مرزنشین و گروگانگیری مسلحانه بوده است.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره با به اقدامات ضد امنیتی این فرد ادامه داد: این شرور یکی از عوامل اصلی شهادت 21 نفر از کارکنان انتظامی و مجروح شدن تعدادی از ماموران در طول سال‌های گذشته بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498694

مهمترین اخبار ایران و جهان: