نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 18:45

دفاع مقدس پژواکی از عاشورا است

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان این که دفاع مقدس از عاشورا نشات گرفته است، گفت: حماسه دفاع مقدس پژواکی از عاشورای حسینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت با تسلیت اربعین حسین، اظهار داشت: به رغم تلاش دشمنان برای کم فروغ کردن همایش پیاده روی اربعین حسینی به همت مردم همیشه در صحنه شاهد حضور پر رنگ مردم در این همایش بودیم که متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

وی افزود: از همه فرمانداران که زمینه برپایی موکب‌های اربعین حسینی و هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین را فراهم کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم؛ مردم نشان دادند پیوندشان با اهل بیت (ع) گسستنی نیست.

سلگی با بیان اینکه بازنشر ارزش‌های دفاع مقدس منبع و ذخیره عظیمی برای نسل امروز است، ادامه داد: تردید نکنید اگر نقش رزمندگان در دفاع از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به درستی تبیین می‌شد قطعاً شاهد گسست نسلی نبودیم و امروز بیش از هر زمان نیازمندیم که به نشر ارزش‌های دفاع مقدس رجوع کنیم و در حقیقت پژواک عاشورا را در دفاع مقدس می‌بینیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمن عاشورا را منبع لایزال می‌داند و دفاع مقدس منبعث از عاشورا شکل گرفت و دشمن نمی‌خواهد روحیه مقاومت و فرهنگ عاشورا به نسل جوان امروز منتقل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اذعان داشت: ما در یک جنگ نابرابر با توکل و اراده الهی رزمندگان پیروز هستیم.

سلگی در پایان با تأکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از فرمانداران شهرهای استان انتظار داریم با تمام توش و توان خود برای بزرگداشت ایام دفاع مقدس پای کار بیایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493394

مهمترین اخبار ایران و جهان: