نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 16:32

روزانه ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۲۴ اردبیل برقرار می‌شود

اردبیل- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: روزانه ۵۰۰ مورد تماس با سامانه ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت برای ارائه گزارش تخلفات صنفی برقرار می‌شود.

مسعود ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات با تصمیم متمرکز کشوری است و این افزایش نیز به تبع بالا رفتن نرخ کالا و خدمات در سطح بین‌المللی و جهانی است.

وی به فعالیت سامانه ۱۲۴ برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی اشاره کرد و گفت: این سامانه آماده ثبت و ضبط شکایات مردمی است تا با ورود به موقع و بازرسی‌های میدانی جلوی این تخلفات گرفته شده و امکان برخورد با متخلفان نیز به شکل مناسب و مطلوب فراهم آید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات لوازم‌التحریر، کیف و کفش متناسب با آغاز سال تحصیلی در اردبیل اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان ۱۰ استان کشور در حال برگزاری است و اهالی استان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

ایرانی تصریح کرد: در این نمایشگاه با سود حداقلی عرضه محصولات انجام شده و در چند روز اخیر نیز استقبال خوبی را از سوی خانواده‌ها برای تأمین نیازمندی فرزندانشان از نمایشگاه برپا شده پاییزه شاهد بودیم.

وی ضرورت تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را برای پایداری تولید یادآور شد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا سرمایه‌گذاران را به اشکال مختلف حمایت کرده و زمینه توانمندسازی آنها را در عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت پایین فراهم کنیم.

ایرانی در مورد تجمیع اصناف در قالب شهرک مشاغل اضافه کرد: در این زمینه با همکاری اتاق اصناف برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مناسبی را آغاز کردیم و امیدواریم با انتقال مشاغل مزاحم، برای صنوف مختلف در مناطق مختلف شهر واحدهایی را با مجموعه‌های خدماتی در نظر بگیریم تا هموطنان با مراجعه به آنجا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی در مورد بسته‌های مناسب عرضه شده لوازم‌التحریر در نمایشگاه و یا فروشگاه‌های سطح شهر بیان کرد: در این زمینه هماهنگی با اصناف انجام شده تا با قیمتی مناسب بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان عرضه شده و خانواده‌های کم‌توان مالی بتوانند از این بسته‌ها استفاده کنند.

ایرانی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: همکاران ما در سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش هستند تا در کمتر از ۲۴ ساعت به شکایت‌ها رسیدگی و اعلام نتایج در این زمینه را شاهد باشیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: روزانه ۳۵۰ تا ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت برقرار می‌شود و ما با ثبت گزارش‌ها تا آخرین زمان رسیدگی به تخلفات را انجام می‌دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496650

مهمترین اخبار ایران و جهان: