نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 15:12

پیش بینی حضور بیش از ۵۰ هزار نفر کاشانی در راهپیمایی اربعین امسال

کاشان - فرماندار کاشان گفت: در راهپیمایی اربعین امسال پیش بینی می‌کنیم که بیش از ۵۰ هزار کاشانی حضور پیدا کنند.

محمدشریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی اظهار داشت: مردم ولایت مدار کاشان در این حماسه بزرگ حضوری پرشور دارند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم در راهپیمایی اربعین امسال بیش از ۵۰ هزار نفر از کاشان حضور داشته باشند، ابراز داشت: تمام پیش بینی‌های لازم برای فراهم آوردن سفری راحت برای زوار اربعین انجام شده است.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه لازم است همشهریان کاشانی مراجعه و همچنین بازگشت خود را مدیریت کنند، تصریح کرد: این مهم به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و تأمین خودرو ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: البته برنامه ریزی های لازم انجام شده است اما به هر حال ظرفیت محدود است ولی با این وجود با شهرهای اراک، قم و ملایر هم هماهنگی‌های لازم شده است تا همشهریان کاشانی با کمترین مشکل به مرز مراجعه کنند.

زارعی همچنین از صدور ۹ هزار و ۵۰۰ گذرنامه زیارتی در کاشان برای زائرین اربعین خبر داد و افزود: روزانه ۷۰۰ نفر در کاشان برای دریافت گذرنامه به مراکز مربوطه مراجعه می‌کنند.

وی ضمن تشکر از فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان بابت تسریع در صدور گذرنامه‌ها تاکید کرد: پرسنل این فرماندهی در برقراری نظم و امنیت و نگهداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال دارند که نشان از هوشیاری، قاطعیت، سرعت عمل و نگاه یکسان برای مقابله با ناامنی در جامعه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479994

مهمترین اخبار ایران و جهان: