نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 20:10

خاطرات سپاهان کاظمی این بار برای نکونام تداعی می‌شود؟

اصفهان- ۲ تیم مدعی سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر می‌روند و باید دید که خاطرات سپاهان کاظمی این بار برای نکونام تداعی می‌شود؟.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲ تیم مدعی سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ بیست و سوم فوتبال در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که کسب امتیاز از این مسابقه برای هر دو تیم دارای اهمیت بسیاری است.

جدال سپاهان مدعی و آبی پوشان پایتخت که همیشه از لحاظ حساسیت و جذابیت در اوج مسابقات لیگ بوده امروز در حالی برگزار می‌شود که کسب امتیاز برای هر ۲ مربی دارای اهمیت بسیاری است. سپاهان مدعی نمی‌خواهد از هیچ امتیازی جا بماند و استقلال نکونام هم امیدوار است با کسب امتیاز در این مسابقه جایگاه خودش در بالای جدول را حفظ کند.

حواشی این مسابقه به شرح زیر است:

عیار سنجی مدعیان در نقش‌جهان

ساعت: ۱۹ یک ساعت تا آغاز مسابقه

* با وجود اینکه در برخی از شهرها از جمله سیرجان و قزوین بانوان در ورزشگاه حضور داشتند؛ هنوز بانوان اصفهانی نتوانستند وارد نقش جهان شوند و سکوها را از نزدیک ببینید.

* تماشاگران ۲ تیم در حال ورود به ورزشگاه هستند؛ حال و هوای جالبی در بیرون ورزشگاه برقرار است و هواداران دو تیم در مسیرهای منتهی به ورزشگاه در حال تشویق تیمشان هستند.

* تماشاگران استقلال هم پا به نقش جهان گذاشتند و در ضلع شمال غربی ورزشگاه ساکن هستند تا تیمشان را در این مسابقه تشویق کنند.

* اتوبوس بازیکنان سپاهان از سمت تماشاگران استقلال وارد زمین مسابقه شد و این موضوع هیجان تماشاگران آبی‌پوشان را برانگیخت. تماشاگران زردپوشان نیز پس از ورود اتوبوس شروع به تشویق سپاهان کردند. اتوبوس سپاهانی‌ها پس از چند دقیقه برگشت و بازیکنان این تیم را در زمین پیاده نکرد.

* این مسابقه در حالی در هفته سوم لیگ برتر برگزار می‌شود که فرهاد کاظمی در دومین دوره لیگ برتر فوتبال با شرایطی همچون شرایط نکونام پا به مسابقات گذاشت و در هفته سوم با برد استقلال مسیر خود برای کسب قهرمانی در آن دوره را آغاز کرد؛ کاظمی بعدها در خاطرات خود تاکید داشت برد استقلال مدعی شروع حرکت او برای قهرمانی در آن سال به حساب می‌آمده است؛ باید دید در حال حاضر نکونام می‌تواند با برد سپاهان مدعی حرکت خود برای قهرمانی را آغاز کند؟!

* سپاهان مدعی هم که در طول ۲ هفته گذشته بازی‌های مسلط و برانگیخته‌ای انجام داده و با بهترین خط حمله لیگ به خوبی آماده این مسابقه است؛ مورایس، سرمربی این تیم در نشست پیش از بازی این مسابقه تاکید کرده که پیش بینی از دست بالاتر سپاهان در این مسابقه ندارد و همین موضوع به خوبی بیانگر این است که او و یارانش در سپاهان قصد ورود به حواشی و کری خوانی پیش از بازی را ندارد!

* تماشاگران سپاهان با سر دادن شعارهایی همچون «نه قرمز نه آبی؛ فقط زرد طلایی» جو ورزشگاه را آماده یک مسابقه جذاب فوتبال می‌کنند.

این مسابقه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود.

خبر در حال به روز رسانی است…

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465106

مهمترین اخبار ایران و جهان: