نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 18:30

پرداخت ۳۴۵ فقره تسهیلات ازدواج در شهرستان رزن

همدان- میزان پرداختی‌های تسهیلات ازدواج در این شهرستان طی سال جاری برابر ۳۴۵ فقره و حدود ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر غفاری آثار چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان رزن با بیان اینکه این جلسه، بیست و چهارمین جلسه جمعیتی شهرستان طی یکسال اخیر است، بر لزوم توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اجرای قانون جوانی جمعیت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تکلیف قانونی بانک‌ها است تا در اعطای تسهیلات فرزندآوری و ازدواج اقدام مناسبی داشته باشند، وضعیت شهرستان رزن در این خصوص را مناسب دانست و گفت: میزان پرداختی‌های تسهیلات ازدواج در این شهرستان طی سال جاری برابر ۳۴۵ فقره و حدود ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار شهرستان رزن در ادامه صحبت‌های خود میزان اعطای تسهیلات فرزندآوری را نیز مناسب برشمرد و خواستار تسریع در روند اعطای وام به افراد متقاضی و پشت نوبت شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان رزن در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، برنامه محوری در دستور کار بوده است، اظهار کرد: در این زمینه، برنامه‌ای با عنوان تسهیلگری جمعیت و خانواده به صورت ابتکاری در شهرستان رزن آغاز شده است.

فرماندار رزن در این زمینه به پایلوت شدن دو روستای امتلر و ملابداغ اشاره کرد و گفت: بحث اعطای زمین به خانواده‌های خوش فرزند نیز در دستور کار قرار دارد.

در ادامه جلسه، مدیر بانک ملی شهرستان به نمایندگی از بانک‌های شهرستان رزن به تشریح وضعیت اعطای تسهیلات فرزندآوری و ازدواج پرداخت و مقرر شد در تمامی جلسات ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان رزن، آمارهای مربوط به اعطای این تسهیلات مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464950

مهمترین اخبار ایران و جهان: