نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 22:02

راه «چاه تلخ» - «دلوار » در تنگستان افتتاح شد

بوشهر- راه «چاه تلخ» - «دلوار» به طول ۴.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در سومین روز هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان عصر شنبه در آئین بهره برداری از راه روستای چاه تلخ به دلوار این شهرستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است برای اینکه اقدامات دولت که در طول یک سال گذشته انجام داده است را اطلاع رسانی کند و اقداماتی که قابلیت بهره برداری دارند را افتتاح کند.

احمد لطفی ادامه داد: تلاش می‌شود در یک دوره زمانی سه ساله همه راه‌های روستایی شهرستان از شرایط مناسبت تری برخوردار شوند.

فرماندار تنگستان افزود: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا مردم روستاها نیز از همان امکاناتی که مردم در شهرها برخوردار هستند، بهره مند باشند.

وی بیان کرد: برای بهسازی و تعریض و آسفالت جاده چاه تلخ به دلوار به طول چهار و نیم کیلومتر اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه احداث و آسفالت راه‌های روستایی بی شک تأثیر بسزایی در بازگشت روستاییان به روستا خواهد داشت، تاکید کرد: همزمان با پروژه راه چاه تلخ به دلوار هفت پروژه دیگر شامل روکش آسفالت محور دلوار به گورکات، چاه پیر به آباد روشنایی جاده کمر بندی اهرم و جاده آنتنی روستای قباکلکی بوده که اعتباری بر بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان جهت افتتاح و بهره برداری از آنها هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای آغاز عملیات اجرایی لکه گیری بزرگراه سیراف محور عالی حسینی به تل سیاه، بهسازی و ایمن سازی راه روستای علی چگی به بنه گز و تعریض و بهسازی محور بند بوالخیر اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470306

مهمترین اخبار ایران و جهان: