نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 11:33

زنان رشدیافته در مکتب حسینی تحول آفرین هستند

ملارد- مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد گفت: زنان رشدیافته در مکتب حسینی تحول آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم حاجی زاده صبح شنبه در نشست تخصصی زنان عاشورایی با رویکرد صیانت از جمعیت که با حضور بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی بخش صفادشت برگزار شد اظهار داشت: زنان رشد یافته ی مکتب حسینی تحول آفرینند و با بصیرت و خودآگاهی جامعه را به سوی خیر و صلاح راهبری می‌کنند.

حاجی زاده گفت: دامن این مادران بصیر است که کانون پرورش نسلی فرهیخته است، نسلی که قداست خانواده و میهن و نظام را می‌شناسد و برای اعتلای آن تلاش می‌کند، لذا دغدغه مند کردن مادران نسبت به آینده فرزندان خود و جامعه ضروری است.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد با بیان اینکه امید آفرینی و تقویت ایمان اصلی ترین مؤلفه تأثیرگذار در حرکت به سوی وضعیت مطلوب است، افزود: زیرساخت‌های جامعه برای رفاه و رشد و تحصیل و اشتغال نسل آینده محیا است، نباید کوته بینی و عافیت طلبی اراده ما را نسبت به تأمین آرامش و نشاط و قدرت و آینده خانواده و جامعه خودمان سست کند.

وی ادامه داد: تکریم جایگاه متعالی مادران و ترویج حس خوب مادری در جامعه و بردن حمایت‌ها به سمت آنان می‌تواند در تسهیل فرزند آوری و فرزندپروری مؤثر باشد.

حاجی زاده عنوان داشت: معرفی خانواده کامل حداقل ۴ فرزندی و نگاه به آتیه روشن و شیرین فرزندان در خانواده‌های چند فرزندی می‌تواند مشوق خوبی برای تحکیم و تقویت و نسل آوری خانواده‌ها باشد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد گفت: مشکلات اقتصادی غیر قابل انکار است ولی قرآن کریم آن را مجوزی برای عدم فرزند آوری نمی‌داند و تاکید می‌کند فرزندان خود را از ترس فقر و تنگدستی نابود نکنید، ما روزی ایشان و شما را می‌دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1415006

مهمترین اخبار ایران و جهان: