نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 10:52

تجلیل ائمه جمعه از رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد

ائمه جمعه از رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد به واسطه ایثار و از جان گذشتگی پلیس استان از فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ با حضور ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شهر یاسوج فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

در این آیین که سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان حضور داشت از ایثارگری و از جان گذشتگی پلیس استان تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این آیین یاد و خاطره شهیدان راه امنیت درخشانفر امینی‌مهر و آراسته گرامی داشته شد.

گفتنی است؛ طی یک ماه اخیر سه تن از نیروهای خدوم انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با سوداگران مرگ همچنین قاچاقچیان کالا در استان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهیدان درخشانفر و امینی مهر توسط سوداگران مرگ در جاده یاسوج به اصفهان به درجه رفیع شهادت رسیدند که بلافاصله عامل شهادت این دو نیروی پلیس استان به هلاکت رسید.

همچنین طی چند روز اخیر در ایست بازرسی نیروی انتظامی، شهید سینا آراسته شهید ۲۲ ساله و تک فرزند مورد اصابت خودروی شوتی قاچاقچی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید که عامل شهادت وی تنها با گذشت یک ساعت به دست نیروهای پلیس دستگیر و به قانون سپرده شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428450

مهمترین اخبار ایران و جهان: