نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 13:50

شبکه های استانی براساس هویت محوری و عدالت گستری تقویت می شوند

رشت- معاون امور استان‌های صداوسیما با بیان اینکه شبکه های استانی بر اساس هویت محوری و عدالت گستری تقویت می شوند، گفت: استفاده از نخبگان و قشر دانشگاهی در دستور کار سازمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عابدینی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای گیلان با بیان اینکه شبکه‌های استانی بر اساس هویت محوری و عدالت گستری تقویت می‌شوند، اظهار کرد: تلاش در چارچوب زیست بوم منطقه و استفاده از نخبگان و قشر دانشگاهی و افراد فرهنگی و فعال سیاسی در دستور کار است.

معاون امور استان‌های صداوسیما با اشاره به تاکید امام، مبنی بر اینکه رسانه باید برای افزایش بنیه عقیدتی و علمی مردم دانشگاه باشد، گفت: رسانه باید برای مقابله با فتنه‌های نظام سلطه آوردگاه و قرارگاه برای امید آفرینی و ترویج زیبایی‌های بصری باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه دشمن به دنبال حیا زدایی است، ادامه داد: جامعه به سمت آرمان‌های خود حرکت می‌کند.

عابدینی با بیان اینکه مؤلفه ای به نام مرجعیت شیعه داریم که بن بست شکن است، تصریح کرد: باور به اندیشه منجی باعث می‌شود که ملت ایران در رسیدن به اهداف خود شکست نخورد.

معاون امور استان‌های صداوسیما ضمن تقدیر از زحمات محمدباقر باقرزاده مدیرکل پیشین صدا و سیمای مرکز گیلان، بیان کرد: مدیرکل جدید دانش دینی و دانشگاهی دارد و از نیروهای سرآمد تلویزیون محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428694

مهمترین اخبار ایران و جهان: