نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 10:51

استقرار 60 تیم عملیاتی هلال احمر در مراسم یوم‌العباس زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تا ساعاتی دیگر 60 تیم عملیاتی امداد و نجات، سحر(حمایت های روانی اجتماعی) و خدمات بشردوستانه(سحاب) با 165 نفر در مسیرهای دسته حسینیه اعظم زنجان(یوم‌العباس) مستقر و اقدام به ارائه خدمات می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله‌هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت 9 صبح امروز 40 تیم امداد و نجات و 20 تیم خدمات بشردوستانه همراه با تجهزات مورد نیاز در مسیرهای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات به عزاداران حسینی خواهند کرد. 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: علاوه بر تیم‌های بیان شده تیم امداد هوایی در فرودگاه زنجان به همراه تیم واکنش سریع مستقر شده است. 
وی گفت: در کنار 60 تیم عملیاتی پنج دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتور آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای دسته حسینیه اعظم زنجان مستقر می‌شود. 
هاشمی به حضور و ارائه خدمات تیم‌های سحر در حوزه معاونت جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: این تیم‌ها اقدام برپایی فضای دوستدار کودک در مسیر عزاداری برای کودکان گمشده از والدین خواهند کرد.  
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: تیم‌های سیار سحاب نیز سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه  حوزه معاونت جوانان محسوب می‌شوند که با حضور در میان عزاداران حسینی اقدام به ارائه خدمات امدادی خواهند کرد. 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این خدمات تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در پایگاه‌های جاده‌ای استان در حالت آماده باش برای ارائه خدمات در حوادث احتمالی هستند. 
پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1404906

مهمترین اخبار ایران و جهان: