نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 11:05

اقدام سبعانه علیه خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی محکوم شد

کرمانشاه- مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه هتک حرمت به خانواده شهید علیخانی را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ

ملت غیور و شریف ایران، در پی حادثه‌ای تلخ و ناگوار، قلب برادران و خواهران کرمانشاهی شما به درد آمد؛ حادثه‌ای که همه را به یاد عصر عاشورا و حمله‌ی یزیدیان به اهل بیت عصمت و طهارت پس از شهادت مردان غیرتمندشان می‌اندازد.

متأسفانه عصر جمعه گذشته در پی امر به معروف و نهی از منکر همسر شهید مدافع حرم شهید حاج حسین علیخانی؛ کاشفان حجاب با شناسایی و یورش به منزل ایشان، همسر و فرزندان شهید را مورد ضرب و شتم و هتک حرمت قرار می‌دهند.

دردناک‌تر از همه این است که بخشی از این اقدامات در حضور مأمورین نیروی انتظامی رخ داده که جای تأسف و تعجب بسیار دارد!!!

امروز ما مردم انقلابی و مسلمان کرمانشاه، از مسئولین قضائی اشد برخورد و مجازات را نسبت به مرتکبین این جنایت خواهانیم.

عصر عاشورا پس از شهادت عباس (ع) به زینب کبری (س) و فرزندان سیدالشهدا (ع) جسارت شد، مبادا امروز به همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم جسارت شود و کاری نکنیم و شرمنده ی شهیدی بشویم که برای حفظ ناموس ما غریبانه در خون خود غلطید.

مبادا فردای قیامت شرمنده ی حسین بن علی و عباس بن علی شویم که در عصر امروز پس از رفتن عباس های زینبی که شعارشان «کلنا عباسکِ یا زینب» بود، نتوانستیم مراقب زینب هایشان باشیم.

امروز به نمایندگی از تمامی ملت ایران و امت حزب الله این اقدام سبعانه را محکوم می‌کنیم و بار دیگر از تمامی مسئولین استانی و کشوری در خواست مجازات عاملین این فاجعه را داریم.

و تاکید می‌کنیم که با گذشت چندین ماه از فتنه‌ی عفاف و حجاب و تعدی‌های بسیار به آمران به معروف و ناهیان از منکر، دیگر هیچ گونه مماشاتی را با بی حجابان و برهنگان بر نمی‌تابیم و هر چه زود تر باید این قائله در سراسر کشور جمع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431750

مهمترین اخبار ایران و جهان: