نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 22:52

بسیج آبرسانی به ۲۰۰ روستا در رزمایش جهادگران فاطمی ۳

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه کار گروه‌های جهادی درحوزه محرومیت زدایی یک کار اثرگذار است، گفت: از مهم‌ترین کار‌های برجسته که به صورت تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی صورت گرفته بسیج آبرسانی به ۲۰۰ روستا بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه رزمایش سومین مرحله جهادگران فاطمی و اولین  جشنواره فرهنگی هنری جهادگران استان مازندران  که در سالن غدیر سپاه استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران فاطمی  یکی از رزمایش‌های تاثیرگذار و امیدآفرین در استان است، اظهار کرد: این رزمایش در ۱۲ عرصه جهادی، گروه‌های جهادی قرارگاه جهادی به صورت تخصصی برگزار و اقشار بسیج به صورت ویژه در این رزمایش حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه کار گروه‌های جهادی درحوزه محرومیت‌زدایی یک کار اثرگذار است، افزود: از مهم‌ترین کار‌های برجسته که به صورت تخصصی دراین رزمایش صورت گرفته بسیج آبرسانی به ۲۰۰ روستا بوده است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به برنامه‌های آینده این رزمایش در حوزه ساخت مسکن محرومان، آبرسانی به دیگر روستا‌ها،احداث جاده بین مزارع، لایروبی آب بندان‌ها و ایجاد آب بندانها و ... اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی به صورت تخصصی دراین حوزه‌ها با توجه به تفاهم بین دستگاه‌های اجرایی، بسیج سازندگی شکل گرفته، با شور و نشاط حضور پیدا می‌کنند تا بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات مردم را رفع کنیم.

*بیش از ۴۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری جهادگران ارسال شد

محمد آرام دبیر برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری جهادگران استان مازندران نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به  این جشنواره از ابتدای خرداد ماه آغاز و امروز اختتامیه آن برگزار شد، گفت: برگزیدگان در ۵ عرصه تخصصی تجلیل شدند.

 وی از ارسال  بیش از ۴۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره هم خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده جشنواره‌های پربارتری برگزار شود.

آرام با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره استانی در آینده نزدیک در مراسم جشنواره ملی جهادگران حضور پیدا خواهند کرد، اضافه کرد: استان مازندران در این مرحله ۱۵ نماینده خواهد داشت.

لازم به ذکر است، در این آئین که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد از خانواده‌های معظم شهدای جهادگر، مسؤولان همراه و برتر در حوزه محرومیت‌زدایی، گروه‌های جهادی شاخص و نیز جهادی‌های برگزیده اولین جشنواره فرهنگی هنری جهادگران تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431350

مهمترین اخبار ایران و جهان: