نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 14:08

۱۵۰۰ نفر برای پیش ثبت نام انتخابات مجلس در مازندران اقدام کردند

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران آمار سه برابری داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس را بیانگر اوج دموکراسی در کشور بیان کرد و گفت: ۱۵۰۰ نفر در استان مازندران ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی ظهر دوشنبه در جلسه فعالان فرهنگی استان مازندران با اشاره به استقبال گسترده داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تکثر سلایق سیاسی متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس بیانگر اوج دموکراسی در نظام اسلامی است.

وی افزود: فراهم کردن شرایط رقابت آزاد نامزدها با حضور حداکثری مردم از افتخارات نظام سیاسی کشور است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران پیش ثبت نام ۳ برابری داوطلبان نامزدی در انتخابات مجلس دوازدهم را نسبت به دوره قبل یادآور شد و اضافه کرد: این استقبال بی نظیر مسئولیت خادمان مردم در دولت سیزدهم را برای برگزاری پرشور و سالم انتخابات سنگین می‌کند.

معاون سیاسی استاندار مازندران تقاضای داوطلبی حدود ۵۰ هزار نفری در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مجلس دوازدهم را رکوردشکنی در امر نامزدی انتخابات دانست و افزود: دولت سیزدهم خود را برای خلق حماسه باشکوه و به یاد ماندنی مردم در عرصه انتخابات آتی مجلس آماده کرده است.

سلگی با اشاره به ثبت نام اولیه هزارو ۵۰۰ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در مازندران اظهار کرد: ستاد انتخابات مازندران از تمامی ظرفیت‌های موجود استان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد کرد.

وی انتخابات را متعلق به مردم دانست و افزود: ما به عنوان کارگزاران نظام به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به رأی و نظر مردم در عرصه انتخابات وارد شود.

سلگی اضافه کرد: بالندگی و تقویت امید و اتحاد ملی در کشور در سایه انتخابات پرشور تحقق خواهد یافت.

وی گفت: همه فعالان سیاسی، اجتماعی و تریبون داران کشور باید به رسالت سترگ خود در عرصه انتخابات امسال عمل کنند.

معاون استاندار مازندران رسانه‌ها را محور اصلی در عرصه انتخابات دانست و افزود: رسانه‌ها باید با تبیین ماهیت انتخابات و چرایی نقش آفرینی مردم در این عرصه، برای خلق حماسه ملی در پای صندوقهای رأی بکوشند.

وی اظهار کرد: با تلاش دستگاه‌های مسئول هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری در کشور وجود ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441750

مهمترین اخبار ایران و جهان: