نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 14:14

ویترین برخی مغازه‌ها به محل ترویج بی‌بند و باری تبدیل شده است

کرج- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر البرز گفت: ویترین‌های برخی واحدهای فروش پوشاک به محل ترویج بی بند و باری و امر به منکر (کشف حجاب) در جامعه مبدل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امید کولیوند ظهر چهارشنبه در بازید میدانی و سرزده از واحدهای صنفی فروش پوشاک در سطح شهرکرج به ویژه مراکز تجاری و تفریحی بزرگ اظهار کرد: وضعیت مانکن‌ها در ویترین‌های سطح شهر بسیار نامطلوب و ولنگار هستند، ویترین‌های واحدهای فروش پوشاک به محل ترویج بی بند و باری و امر به منکر (کشف حجاب) در سطح جامعه مبدل شده است.

وی ساماندهی ویترین‌های سطح شهر را از حقوق شهروندان دانست و تصریح کرد: ویترین‌های سطح شهر یکی از راههای نفوذ دشمنان به فرهنگ ما و موجب ورود آسیب‌های اجتماعی بیشتر و عادی انگاری بی حجابی در جامعه خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف البرز و نهی از منکر البرز بیان کرد: اتحادیه پوشاک و صنعت، معدن و تجارت استان بازدیدهای میدانی، نظارت و بازرسی‌های مستمر و جدی از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی متذکر شد: از دستگاه‌های نظارتی و انتظامی انتظار می‌رود عوامل پشت پرده این حرکت منسجم، شناسایی شده و برخورد قاطع و بازدارنده با عوامل انتشار و اجرای این ناهنجاری‌ها، در اولویت قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433806

مهمترین اخبار ایران و جهان: