نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 14:26

خبرنگاران «مهر» در جشنواره رسانه‌ای جنوب استان بوشهر خوش درخشیدند

بوشهر- خبرنگاران خبرگزاری مهر با کسب چهار عنوان برتر، در نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، خبرنگاران خبرگزاری مهر چهار عنوان برتر نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر را کسب کردند تا در بین رسانه‌ها بیشترین تعداد جوایز را نصیب خود کنند.

بر اساس رأی هیئت داوران نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر، در بخش گزارش صنعت مقام اول به سعید رضایی با گزارش «دردسرهای انتشار بوی گاز در پارس جنوبی» از خبرگزاری مهر رسید و مژده پاینده با گزارش «مشعل‌ها در عسلویه همچنان می‌سوزند و می‌سوزانند» و حجت عبداللهی‌پور با گزارش «مظلومیت نخبه‌های بوشهری در صنایع نفت و گاز؛ چند درصد مدیران صنعتی بومی هستند؟» را در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در یادداشت بخش صنعت، حسن محدث‌زاده با یادداشت «دعوای مسئولانه برای مسئولیت اجتماعی پارس» اول، «حسین دهقان‌زاده با یادداشت تولد صنعت یا معلولیت جامعه دوم» و حسین لاری با یادداشت «نفت در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در عسلویه مردود شده است» از عسلویه آنلاین سوم شدند.

در بخش تیتر صنعت مژده پاینده از ایسنا با «پاچه دومین دارنده گاز جهان را گاز می‌گیرد» اول و مهرداد جشنی پور از ایرنا با «دیگی که برای استان بوشهر نمی‌جوشد» دوم شدند و تیتری برای رتبه سوم حائز شرایط نشد.

در بخش یادداشت بخش عمومی مقام اول به سیف‌الله حسنی‌پور با «نگاهی به یکی از پیرترین پروژه‌های استان بوشهر» از آینه جم رسید و حجت عبداللهی‌پور با «گریز صنعت از توسعه در منطقه جنوب استان» از پیام عسلویه دوم و حیدر احمدی با «فرهنگ توسعه‌ای حلقه مفقوده در توسعه استان بوشهر» از پیام عسلویه سوم شدند.

در بخش تیتر بخش عمومی حدیث شاکرراد با «بهار کشاورزان آبدانی در پاییز / فصل درو در دشت خدا فرارسید» از خبرگزاری مهر اول، یزدان شهیدزاده با «سبقت از سایپا شاید آخرین فرصت حضور رزاقی در اتوبان آزادگان» از آوای بوشهر دوم و علی‌اکبر قیصری با «بهشت استان بوشهر خشکید» از خبرگزاری مهر سوم شدند.

در بخش گزارش عمومی در حدیث شاکرراد با «بهار کشاورزان آبدانی در پاییز / فصل درو در دشت خدا رسید» از خبرگزاری مهر اول، مهرداد جشنی پور با «به بهشت سرمایه‌گذاری ایران خوش آمدید» از خبرگزاری ایرنا دوم و مصطفی صفایی با «واگذاری اردوگاه‌های دانش‌آموزی کنگان تحت هر شرایطی غیرقانونی و ممنون است» از هفته نامه ثلاث رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش عکس صنعت، فقط محمد صالح نیا رتبه اول را کسب کرد. در این بخش هیئت داوران سایر آثار این بخش را شایسته دریافت رتبه‌های دوم و سوم ندانست.

اختتامیه نخستین رویداد رسانه‌ای جنوب استان بوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان جم، جمع فراوانی از خبرنگاران از سراسر استان و سایر مقامات محلی، در شهر جم برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436850

مهمترین اخبار ایران و جهان: