نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 19:21

آماده باش کامل پلیس ایلام برای برگزاری مراسم عزاداری حسینی

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری حسینی در ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانیظهر روز چهارشنبه ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت مردم خوب و فهیم و ولایتمدار استان ایلام، اظهار داشت: حاکم شدن امنیت در هر جامعه، خیرات و برکات زیادی به همراه دارد و بنای فراجا بر خدمت به مردم و تکریم آنان پایه گذاری شده است که این مهم در جامعه‌ای امن و سالم میسر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری مسئولان هیئت‌ها با پلیس نقش مهمی را در تامین نظم و امنیت دارد، گفت: مسئولان هیئت‌های مذهبی در راستای برقراری نظم و امنیت به هشدارهای انتظامی همچون نظم در شروع و خاتمه مراسم، مدیریت منسجم اجرای برنامه‌ها و همچنین رعایت نکات ترافیکی، پرهیز از انسداد معابر و خیابان‌ها توجه ویژه‌ی داشته باشند و این از مهمترین خواسته‌های پلیس از مسئولان هیئت‌ها در طول ایام دهه محرم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: پلیس همراه و در کنار همه هئیت‌های عزاداری است و به عنوان یار و یاور آنها، تلاش خواهد کرد که با استقرار امنیتی پایدار، مراسم سوگواری در امنیت و آرامش انجام شود.

این مقام انتظامی استان بیان داشت: اساساً برنامه‌های فرهنگی و مذهبی که از سوی متولیان امر در سطح جامعه اجرا می‌شوند به نوبه خود بسیار امنیت آفرین هستند و صیانت از ارزش‌های اسلامی مهمترین هدف ارگان‌های انقلابی است.

وی افزود: همکاران ما این افتخار را دارند در حوزه برگزاری این آئین و مراسمات به نحو موثری دخیل باشد و ضمن برقراری نظم و امنیت از ظرفیت‌های معنوی این مراسمات بهره ببرد.

سردار سلمانی در پایان خاطر نشان کرد: با آمادگی صد در صد و اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی سعی خواهیم کرد فضای مناسبی را برای حضور پرشور مردم در مراسم‌های عزاداری همچون سنوات گذشته محیا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1373494

مهمترین اخبار ایران و جهان: