نیوز سیتی!
29 دی 1401 - 14:49

ساکت: سپاهان از بارسلونا الگوبرداری کرده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: این تیم از بارسلونا الگوبرداری کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت در آیین افتتاح فاز ۳ موزه افتخارات باشگاه سپاهان، اظهار داشت: تاریخ هر مجموعه‌ای سند گویای موفقیت‌ها، روزهای غم و شادی و سند ماندگاری در مور چهره‌هایی است که در آن مجوعه تلاش کردند، خون دل خوردند، همت کردند، غیرت به خرج دادند و آن مجموعه را پایا و پویا نگه داشتند.

وی افزود: رویکرد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر آن بوده که استانداردهای مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، زیرساختی، رسانه‌ای و همچنین استعدادیابی در حوزه های مختلف را بتواند جاری و ساری کند. امروز با یکی از پروژه های جاری شده باشگاه از نزدیک آشنا خواهید شد که فاز سوم آن افتتاح می‌شود‌. بالغ  بر هشت فاز و در حال حاضر چهار تالار دارد. دست کم تالار دیگر در حال ساخت و آماده سازی است. یک الگو برگرفته شده از فوتبال بین‌المللی و به صورت مشخص از ورزشگاه بارسلونا است. 

مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان کرد: در حال حاضر ورزشگاه نقش جهان را تبدیل به قطب گردشگری ورزشی اصفهان کرده‌ایم و خانواده‌ها، دانش‌آموزان،دانشجویان، نیروهای مسلح، NGO ها و همه مردم امکان بازدید فراگیر از قطب ورزشی گردشگری اصفهان را دارند. در دل این ورزشگاه جدا از اینکه از امکانات استاندارد ورزشگاه بازدید می‌کنند، از موزه و قطب گردشگری که در این مجموعه ایجاد شده بازدید خواهند کرد و با تاریخ بلند سپاهان آشنا خواهند شد.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 986006

مهمترین اخبار ایران و جهان: