نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 15:03

بیانیه بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی شارلی ابدو

سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اقدام وقیحانه و بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اقدام وقیحانه و بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به مقدسات مسلمانان را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است: اقدام وقیحانه و بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو علیه ساحت دین اسلام و مرجعیت شیعه بار دیگر دست پلید و دشمنی دشمنان اسلام و تشیع را به نمایش گذاشت.

جمهوری اسلامی ایران با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امروزه به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است و دشمنی و کینه توزی دشمنان ریشه در این قدرت و اقتدار دارد.

این اقدام بزدلانه موجب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان و شیعیان جهان گردید که نشان از انحطاط فرهنگ غرب و سردمداران غربی به ویژه کشور فرانسه می باشد.

سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان ضمن اعلام برائت و انزجار از این اقدام شرم آور، از کلیه نهادهای ذیربط به ویژه دستگاه دیپلماسی و قوه قضائیه خواستار برخورد و انجام اقدامات همه جانبه در مجامع بین المللی و جلوگیری از تکرار دوباره چنین فجایع ننگینی می باشد.

لازم به ذکر است نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 974450

مهمترین اخبار ایران و جهان: