نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 14:13

لزوم افزایش سهیمه آرد قاین بر اساس جمعیت

فرماندار شهرستان قائن گفت: افزایش جمعیت قاین را نیازمند تجدید نظر در سهمیه آرد تخصیصی و انجام پیش بینی های واقع بینانه برای تامین آرد مورد نیاز شهرستان در آینده عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد محمدی، فرماندار شهرستان قاین امروز در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قائنات که به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد نانوایی های شهرستان قاین به دوربین مدار بسته مجهز شده اند.

فرماندار قاین افزود: اقدامات خوبی که در حوزه آرد و نان در شهرستان حاصل شده که نتیجه تلاش همه اعضای کارگروه است.

محمدی در ادامه افزایش جمعیت شهرستان را نیازمند تجدید نظر در سهمیه آرد تخصیصی و انجام پیش بینی های واقع بینانه برای تامین آرد مورد نیاز شهرستان در آینده دانست و افزود: اداره کل غله بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ که جمعیت شهرستان را ۱۱۶ هزار نفر اعلام کرده است سهمیه فعلی را اختصاص داده است اما در حال حاضر شهرستان قائنات بر اساس نرخ رشد جمعیت؛ جمعیتی بالغ بر ۱۲۷ هزار نفر دارد.

وی جمعیت دانشجویان، پرسنل مجتمع فولاد، پرسنل پادگان ارتش و ... را نیازمند توجه ویژه دانست و افزود: سهمیه ای هم برای این اقشار باید در نظر گرفته شود.

فرماندار در پایان خواستار پیگیری سهمیه جدید آرد از سوی استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری شد.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 947650

مهمترین اخبار ایران و جهان: