نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 21:41

دنیا مدیون سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم است/ شهادت حاج قاسم بزرگترین رسوایی برای آمریکا است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با اعلام اینکه شهادت حاج قاسم بزرگترین رسوایی برای آمریکا است، گفت: آنها کسی را شهید کردند که تمام عمر خود را در مبارزه با تروریسم گذاشت و درعمل اثبات کرد که دنیا مدیون این شهید بزرگوار در مبارزه با تروریسم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران امشب طی سخنانی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دهکده جهانی مقاومت کیاپی اظهار کرد: حاج قاسم در سه میدان دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و مبارزه با تکفیری‌های داعشی در جبهه بین‌الملل مبارزه کرد.

وی گفت: اگر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبودند، امروز در کشور شاهد حضور درنده‌های وحشی تکفیری بودیم که به جان و مال و نوامیس ملت رحم نمی‌کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با بیان اینکه حاج قاسم و همرزمان مدافع حرمش نگذاشتند این اتفاق برای کشور بیافتد، تصریح کرد: با تدبیر و مبارزه و فدا کردن خودشان دشمن وحشی را از مرزهای ما دور کردند.

زارعی بیان کرد: روحیه شهادت‌طلبی حاج قاسم باعث شد وقتی آمریکایی‌ها او را تهدید کردند به آنها گفتند چه کسی را تهدید می‌کنید من در کوه و بیابان‌ها دنبال شهادت می‌گردم.

وی با اعلام اینکه شهادت حاج قاسم بزرگترین رسوایی برای آمریکا است، اظهار کرد: آنها کسی را شهید کردند که تمام عمر خود را در مبارزه با تروریسم گذاشت و درعمل اثبات کرد که دنیا مدیون این شهید بزرگوار در مبارزه با تروریسم است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران یادآور شد: حضور مردم در مزار مطهر سردار شهید نشان از جایگاه ویژه وی در بین مردم عزیز دارد او مجموعه‌ای از مکارم اخلاق بوده و در معنویت و اخلاق نظیر نداشت.

زارعی ادامه داد: سردار دل‌ها دو تکلیف برای ما مشخص کرد یکی که فرمود امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند، پس این وصیت مهم سردار تکلیف را بر ما مشخص کرد پس باید مراقب کشور در فتنه ها و مسیرهای مختلف باشیم.

وی گفت: تکلیف دوم اینکه فرمود خیمه ولایت را رها نکنید و این یک درس بزرگی برای ماست که اگر ولایت‌مداری در عمل نداشته باشیم یقینا تمام داشته‌های خود را از دست خواهیم داد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 951050

مهمترین اخبار ایران و جهان: