نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 00:02

بازگشت به تحصیل۶۰۳ دانش آموز بازمانده از تحصیل در مهاباد

ارومیه - مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد از تلاش برای آموزش ۶۰۳ دانش‌آموز شهری و روستایی بازمانده از تحصیل در قالب طرح شهید محمودوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم سلیمانی عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مهاباد اظهار کرد: در قالب طرح شهید محمودوند می‌توان دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شهر و روستا را به تحصیل بازگرداند همچنین در قالب طرح نماد هم مشکلات حوزه‌های مختلف دانش آموزان با تعامل بیشتر با والدین قابل بررسی و حل است.

سرپرست فرمانداری مهاباد نیز در این جلسه، حل مشکلات این حوزه را در کنار برنامه ریزی همه جانبه مسئولان، نیازمند همت خیران دانست و افزود: در حال حاضر ۳۶ مدرسه در حال ساخت است که با اضافه شدن این تعداد مدارس ۱۵۰ کلاس به مجموع کلاس‌های شهرستان اضافه خواهد شد.

حسن عباسی اضافه کرد: در حال تلاش و برنامه ریزی هستیم تا ایام دهه فجر ۱۰ کلاس درس تکمیل و به مجموع کلاس‌های شهرستان مهاباد اضافه شود.

ارائه گزارش در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه ریزی برای برگزاری طرح کانون تربیتی محله، تعیین نرخ شهریه مدرسه هیأت امنایی زنده یاد سلیمان مسرور، ارائه گزارش امتحانات نیمه اول و درخواست انجمن اولیا از شهرداری در خصوص ایمن سازی و ایجاد سرعت گیر در مجاورت مدارس از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 964106

مهمترین اخبار ایران و جهان: