نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 12:44

کشف بیش از6 هزار قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در یکی انبارهای شهر ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: طی بازرسی های صورت گرفته از یک انبار در حاشیه شهر ایلام 6 هزار و 799 قلم اجناس غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام  از کشف 6 هزار و 799 قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته و دستگیری یک نفر در ایلام خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مواد خوراکی و نوشیدنی های تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبار ها حاشیه شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی  طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از حضور در انبار  مشخص شد فردی سود جو و فرصت طلب اقدام به فروش اجناس غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته می کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: طی بازرسی های صورت گرفته، 6 هزار و 799 قلم اجناس غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

وی  تصریح کرد: در این راستا صاحب مغازه به عنوان متهم دستگیر و پس ار تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار القاصی مهر در پایان گفت: شهروندان عزیز چنانکه اطلاعی از این گونه فعالیت های غیر مجاز دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند تا با همکاری مردم دست این متخلفان از جامعه کوتاه شود.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 990294

مهمترین اخبار ایران و جهان: