نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 00:01

نظارت بر کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه گوشت اردبیل تشدید می‌شود

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: نظارت بر کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه گوشت اردبیل با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تشدید می‌شود.

سیدمحمد اعتماداعجازی شامگاه شنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان اردبیل با تاکید بر ساماندهی کشتار غیرمجاز در شهرستان اردبیل، اظهار کرد: نظارت بر کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه و توزیع گوشت و حمل بهداشتی در شهرستان اردبیل با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه با هرگونه تخلف برخورد می‌شود، گفت: با توجه به خطراتی که عرضه گوشت دام در مراکز غیرمجاز برای سلامت مردم به همراه دارد، دستورات لازم برای برخورد با متخلفان صادر شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تصمیم کمیته تنظیم بازار قرار است برای حمایت از مصرف کنندگان از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای توزیع و عرضه گوشت منجمد استفاده شود.

اعتماد اعجازی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دامپزشکی در سلامت مردم تأثیر بسزایی دارد باید در این حوزه برنامه‌ها با حساسیت ویژه‌ای تدوین و اجرا شود و همچنین لازم است مردم نیز همکاری لازم را با عوامل بهداشتی و دامپزشکی استان داشته باشند و از خرید گوشت و فرآورده‌های گوشتی از مراکز غیرمجاز پرهیز کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 946606

مهمترین اخبار ایران و جهان: