نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 15:09

امداد الهی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: در بزنگاه های مختلف دست قدرت و امداد الهی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون بارها شاهد قدرت امداد غیبی پروردگار در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.

امام جمعه گرگان به پنج اردیبهشت و واقعه شکست خفت بار آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: توطئه آمریکایی‌ها برای نفوذ به کشور با هدف نجات گروگان‌ها به دسته امداد الهی نقش بر آب شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها با برنامه ریزی منسجم و استفاده از ناوگان هوایی پیشرفته و چند فروند هلیکوپتر و هواپیما درصدد آسیب به انقلاب و کشور بودند که خفت بار شکست خوردند.

نورمفیدی بیان کرد: همانطور که در داستان حمله سپاه ابرهه به مکه مکرمه، پرندگانی در آسمان ظاهر شدند و با سنگ‌هایی در منقار و چنگال، به سپاه ابرهه حمله و همه لشکرش را نابود کردند، در واقعه طبس هم طوفان شن به عنوان قدرت امداد الهی از کشور حفاظت کرد.

امام جمعه گرگان به ضرورت حضور گسترده و پرشور مردم در نماز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: باید عظمت و قدرت اسلام در معرض دید جهانیان قرار بگیرد، همه کشورهای جهان فردا نماز عید فطر را رصد و نظاره می‌کنند باید قوت اسلام و همبستگی مسلمانان را به دنیا مخابره کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: دوم اردیبهشت روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، سپاه در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران دو بازوی توانمند کشور هستند که هر کدام بخش‌هایی از کشور را حفاظت می‌کنند و خوشبختانه هیچ اختلافی بین این نهاد نظامی و دفاعی وجود ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163106

مهمترین اخبار ایران و جهان: