نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 17:06

متن و حاشیه دیدار سپاهان و تراکتور + تصاویر

تیم فوتبال سپاهان در یک بازی پرحاشیه در لیگ برتر مقابل تراکتور شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر‌ فوتبال مهمان تراکتور تبریز بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

طلایی‌پوشان در این دیدار که در تبریز برگزار می‌شد، نیمه نخست را با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم تراکتور از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا سپاهان با شکست به اصفهان بازگردد.

سپاهان با این باخت ۵۲ امتیازی باقی ماند و به دلیل برتری مقابل استقلال در بازی‌های رو در رو در صدر جدول باقی ماند؛ استقلال و پرسپولیس نیز به ترتیب با ۵۲ و ۵۱ امتیاز دوم و سوم هستند.

نکته مهم این دیدار اما قضاوت حسن اکرمی بود که در نتیجه بازی تأثیرگذار بود، اکرمی یک پنالتی برای تراکتور گرفت که به گواه کارشناسان داوری این پنالتی کاملا درست گرفته شد.

اما در طرف مقابل داور در دقیقه ۷۲ برخورد شهریار مغانلو با مدافع حریف در محوطه جریمه تراکتور را پنالتی تشخیص نداد، همچنین در دقیقه ۸۵ توپ در محوطه جریمه تراکتور به دست مدافع این تیم برخورد کرد که بازهم داور اعتقادی به پنالتی نداشت، اکثر کارشناسان داوری اما معتقدند هر ۲ صحنه پنالتی بوده و اکرمی مرتکب اشتباه شده است.

 

 

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد داوری این بازی گفته است: دو صحنه واضح پنالتی برای سپاهان اتفاق افتاد که متاسفانه باز هم عدم توجه داور و کمک‌هایش گرفته نشد و این تصمیمات جای تأمل و گلایه دارد، ما در طول لیگ امسال حداقل ۷ نامه اعتراضی به کمیته داوران نوشتیم، در مورد داوری‌هایی که علیه سپاهان بوده و به کمیته داوران اعتراض کردیم، مجددا اعتراض جدی خود را به صورت مکتوب فردا اعلام خواهیم کرد به فدراسیون فوتبال و نسبت به عملکرد منفی و تاثیری که داور داشت، اعتراض می‌کنیم.

وی تصریح کرد: هر چند که ما نظام داوری و قاطبه داوران کشور انسان‌های سالم و پاک دست و شایسته‌ای می‌دانیم، با این حال نمی‌توانیم از حق تیم خودمان عبور کنیم، تاکنون در مورد بازی‌های مختلف ۷ مکاتبه داشته‌ایم و درباره این بازی هم این اتفاق رخ خواهد داد؛ اگر داوری ظرفیت بازی ۶۵ هزارنفری را ندارد، صراحتا به کمیته داوران بگوید آمادگی ندارم تا هم شخصیت خود را حفظ کرده باشد و هم خدایی ناکرده به ارکان تیم‌های دیگر آسیب نزده باشد.

از نکات دیگر این بازی حضور پرتعداد تماشاگران تبریزی در ورزشگاه یادگار امام (ره) بود که بر جذابیت بازی افزود اما معدود تماشاگرانی نیز با انداختن نور لیزر‌ در چشم بازیکنان سپاهان به دنبال تخریب بازی طلایی‌پوشان بودند که اعتراض زیادی از جانب سپاهانی‌ها داشت.

این حضور پرتعداد تماشاگران باعث شد رامین رضاییان اینطور از هواداران سپاهان درخواست کند: صحبت من با هواداران خوب اصفهان است؛ ببینید چطور استادیوم را پر کردند و تیم را تنها نگذاشتند، از هواداران خوب اصفهان خواهش می‌کنم به استادیوم بیایند، از هواداران خواهش می‌کنم همانطور که این استادیوم را پر کردند، در بازی بعد هم استادیوم پر شود. 

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: من خواهش می‌کنم در بازی بعد صندلی خالی در استادیوم نبینیم، بیایند و از بچه‌ها حمایت کنند، سه بازی در اصفهان داریم، بیایید و این بچه‌ها و تیم را تنها نگذارید و از تیم حمایت کنید.

وی خاطرنشان کرد: ما هنوز هم صدر جدول قرار داریم و باید قدر این لحظات را بدانیم و محکم پشت همدیگر باشیم، همانطور که تاکنون کنار یکدیگر بودیم، پیش می‌رویم و تمرین می‌کنیم و قوی‌تر از قبل برمی‌گردیم، انشاالله در اصفهان و در یک استادیوم پر، طوری بازی می‌کنیم که هواداران لذت ببرند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز شنبه ۲۶ فروردین ماه در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1136106

مهمترین اخبار ایران و جهان: