نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 18:17

دعوت جمعیت اسلامی فرهنگیان از معلمان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

جمعیت اسلامی فرهنگیان در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، همگان به ویژه فرهنگیان فرهیخته را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت می کند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جمعیت اسلامی فرهنگیان در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: امام خمینی فرمودند: «روز قدس روز اسلام است»؛ یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی است که سیادت و عزت مسلمین را در جهان امروز، هم چون گذشته پر افتخار، به حول قوه الهی رقم خواهد زد و این مهم در اندیشه معمار کبیر انقلاب، با تعیین روز قدس و آزادی قبله اول مسلمین شکل گرفته است.

رژیم نامشروع صهیونیستی در قلب دنیای اسلام، به بهانه ارض موعود، به دنبال ایجاد پایگاه مطمئن دنیای استکبار، برای تداوم سلطه آشکار و پنهان بر جهان اسلام است. که تداوم حضور آن ظلمی آشکار و ستمی فزاینده در حق مردم مظلوم فلسطین است.

از این رو، برچیدن بساط سلطه بیگانگان بر کشورهای مسلمان، و محو ستم بر ملت فلسطین، جز با نابودی اسرائیل غاصب میسر نخواهد شد. تدوام برگزاری روز قدس در ایران و میان مسلمین در جای جای جهان، و هراس همیشگی استکبار، نشان از درماندگی جبهه واحد کفر در برابر این راهبرد حیاتی دارد.

روز قدس امسال در حالی فرا می‌رسد که ضعف امنیتی دفاعی رژیم صهیونیستی به خوبی آشکار شده است، زیرا علاوه بر عملیات گسترده نیروهای مقاومت، در پی اقدام نابخردانه دولت فعلی، «حمله موشکی به سوریه و شهادت‌ دو تن از مستشاران ایران» موجب کشته شدن هفت نفر(حدودا چهار برابر) و مجروح شدن ۱۵ صهیونیست شد.

در جبهه داخلی نیز قاعده «تهدید خارجی عامل وحدت داخلی» مانع حضور صهیونیست‌های ناراضی در شهرهای این کشور نشده‌ است؛ بحران‌هایی که با عملیات فوق ترکیب شده و توان «بازدارندگی» این رژیم را که به گفته «بن گورین» مؤسس اصلی رژیم صهیونیستی و نخست وزیر سالهای ۱۹۴۸ تا ۱۹۶۳ «وقتی بازدارندگی از بین برود اسرائیل نابود می شود» از بین برده است و مقامات سابق و کنونی این رژیم هم به زبان آمده‌اند که؛ دوران «بازدارندگی» به سر آمده و رژیم صهیونیستی حتی قادر نیست در برابر حزب‌الله از این راهبرد استفاده کند.

جمعیت اسلامی فرهنگیان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، و حضور در این حماسه سترگ، همگان بالاخص فرهنگیان فرهیخته را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت می نماید. امید است خداوند متعال زودتر از زمانی که پیش‌بینی شده، طومار این رژیم منحوس کودک کش را در هم بپیچد. ان‌شاءالله.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1146050

مهمترین اخبار ایران و جهان: