نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 09:50

زنجان در زمینه فعالیت خیریه‌ها و گروه‌های جهادی، استان شاخصی است

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: استان زنجان در خصوص خیریه‌ها، سمن‌های فعال و گروه‌های جهادی، استان شاخصی است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی شامگاه دوشنبه در جلسه سازمان‌های مردم‌نهاد استان زنجان، به اهمیت مردمی‌سازی امور، اشاره کرد و گفت: توانمندسازی جامعه هدف کمک‌کار در خصوص رشد اقتصادی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و است.

وی ابراز کرد: جوانی جمعیت و اقدامات در این حوزه نیاز به فرهنگ‌سازی و تلاش‌های جدی‌تری دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: در خصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت باید حمایت‌های بیشتری صورت گیرد و مشکلات اقتصادی نباید مانع فرزندآوری شود. رفیعی تاکید کرد: علاقه به فرزند کمتر در کشورهایی که مشکل اقتصادی ندارند نیز مشاهده می‌شود و نشان می‌دهد که این بحران تنها در مشکلات اقتصادی ریشه ندارد.

وی افزود: سمن‌هایی که در حیطه اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارند رضایت‌مندی در مردم را ایجاد می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، به اهمیت مقابله همه جانبه با فساد اشاره کرد و گفت: باید نظارت مناسب در حوزه‌های مختلف صورت گیرد. رفیعی تصریح کرد: ارتقای سلامت جامعه مسئله حائز اهمیتی است و همه جامعه باید برای آن دغدغه‌مند باشند.

وی گفت: سمن‌ها فعالیت خود را در موضوعات مختلف خصوصاً در حیطه کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش دهند. معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بیان داشت: استان زنجان در خصوص خیریه‌ها، سمن‌های فعال و گروه‌های جهادی، استان شاخصی است‌.

رفیعی گفت: دستگاه‌ها در حوزه سمن‌ها، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی نقش محوری دارند و سمن‌هایی که فعال هستند شناسایی خواهند شد و در تسهیل‌گری و توانمندسازی آنها با اولویت‌هایی که دولت دارد وقت بیشتری صرف خواهد شد و هدفمندتر مدیریت می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182406

مهمترین اخبار ایران و جهان: