نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 17:24

حجاب باعث امنیت اجتماعی و شخصیت آفرینی برای بانوان می‌شود

همدان- امام جمعه ملایر گفت: حجاب باعث امنیت اجتماعی و شخصیت آفرینی برای بانوان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی به مسئله مهم حجاب در جامعه اشاره و اظهار کرد: علاوه بر سفارش قرآن و روایات به این امر مهم، حجاب باعث امنیت اجتماعی و شخصیت آفرینی برای بانوان می‌شود.

وی به شهادت مظلومانه شهید آیت اله سلیمانی، شهید حمید رضا الداغی، شهید غیرت و مجروح کردن دو روحانی در قم اشاره کرد و گفت: این حوادث که ریشه در تبلیغات سو دشمن در فضای مجازی و ماهواره‌ای دارد برای همه ما مایه ناراحتی و تأسف شد.

امام جمعه ملایر ضمن انتقاد از سکوت سلبریتی هایی و هنرمندانی که برای برخی مسائل بی ارزش و از جمله یک سطل ماست هشتک راه انداخته و داد و فریاد می‌کنند گفت: حالا چرا برای شهادت این شهید عزیز، شهادت این روحانی مظلوم که با ۱۱ گلوله به شهادت می‌رسد و و مجروح کردن روحانیون در قم سکوت می‌کنید.

حجت‌الاسلام ارزنده به حضور یکی از بازیگران در مراسم نکوداشت یکی دیگر از بازیگران کشور اشاره کرد و گفت: این فرد در این مراسم به صراحت دختران را به بی حجابی تشویق می‌کند، این موضوع جای تأسف دارد؛ چرا مسئولان در برابر این افراد سکوت کرده و برخوردی با آنها نمی‌کنند.

وی خطاب به مسئولان و قوه قضایه برای برخورد با سلبریتی ها و کسانی که به نظام و کشور خیانت می‌کنند؛ گفت: همه در قبال قانون یکسانند باید با این افراد نیز مانند بقیه کسانی که به نظام و کشور خیانت می‌کنند، برخورد شود و کسانی که با این مسائل برخورد نمی‌کنند در فردای قیامت باید در پیشگاه خدا و خانواده‌های شهدا جوابگو باشند.

حجت‌الاسلام ارزنده در بخش دیگری ازسخنانش ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: ارزش کار معلمی بسیار بالا است و با مادیات قابل مقایسه نیست.

وی به دیدار رهبری با معلمان اشاره کرد و افزود: در دیداری که ایشان رهبری با معلمان داشتند، جامعه معلمین را بهترین و شریف‌ترین قشر جامعه دانستند؛ این ارزش کار معلم را نشان می‌دهد. معلم با تربیت نفوس سر و کارردارد و شما باید افتخار کنید که هدایت انسان‌هایی را که آینده ساز کشور هستند در دست دارید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190494

مهمترین اخبار ایران و جهان: