نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 21:54

مهمترین مصوبه سفر رئیس جمهور به بهارستان احداث ۱۰ مدرسه است

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه مهمترین مصوبه سفر رئیس جمهور به بهارستان احداث ۱۰ مدرسه است گفت:هدف ما این است که تا مهرماه پروژه‌ای آموزشی را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نوحی عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از معلمان ناحیه دو که با حضور جمعی از مدیران و مسئولین شهرستانی برگزار شد گفت: کارهای بسیار خوبی در حوزه آموزشی و تعلیم و تربیت شروع و انجام شده که اتفاق خوبی است.

نوحی در ادامه افزود: آنچه که برای تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی لازم هست انجام خواهد گرفت و بنای ما نیز همین است که آنچه موجب تربیت دانش آموز و نیروی انسانی تراز جمهوری اسلامی می‌شود اتفاق بیافتد.

وی اضافه کرد: در اجرای بحث سند بنیادین تحولات چشمگیری پیش بینی شده و در طرح اجرای رتبه بندی کارهای مهمی مدنظر است ضمن اینکه بحث رتبه بندی بعنوان اولویت‌های اصلی دولت است که انجام خواهد گرفت و در این مسیر دولت تلاش خواهد کرد تا حقوق هیچکس ضایع نشود همه به حق خود برسند.

فرماندار بهارستان در ادامه با بیان اینکه مهمترین مصوبه در سفر ریاست محترم جمهور مربوط به حوزه تعلیم و تربیت، احداث ۱۵۰ کلاس درس (۱۰ مدرسه) و اردوگاه دانش آموزی است، افزود: در ساخت مدارس اکنون از تکنولوژی جدید بهره می‌گیرند هدف ما این است که تا مهرماه پروژه‌ای آموزشی را به بهره برداری برسانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184106

مهمترین اخبار ایران و جهان: