نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 22:34

۷.۵ میلیون تردد وسلیه نقلیه در محورهای آذربایجان غربی ثبت شد

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تاپایان ششمین روز فررودین ماه سال جاری ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد وسلیه نقلیه در محورهای ارتباطی استان ثبت شده است.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ترددهای نوروزی استان اظهار کرد: تا پایان ششمین روز از فروردین ۱۴۰۱، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد وسیله نقلیه در سطح محورها ثبت شده است بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار سفرهای قطعی انجام گرفته از سایر استانها است و همچنین ۱۵۰ هزار مسافر از ۶ پایانه مرزی استان تردد داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد: آذربایجان غربی در بین ۱۰ استان پرتردد جاده‌ای کشور در ایام نوروز قرار گرفت.

آرامون گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۲ تا پایان ششمین روز از فروردین، آذربایجان غربی در بین ۱۰ استان پرتردد کشور از لحاظ تردد بین شهری و جاده‌ای قرار گرفت.

وی افزود: در مدت زمان برگزاری پویش سفر ایمن در ۵ نقطه از استان آذربایجان غربی حدود ۵ هزار نفر از ایستگاه‌های پویش بازدید کردند و این عامل یکی از اصلی ترین دلیل برای کاهش تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها بود.

آرامون یادآور شد: اقدامات انجام گرفته در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ همچنان ادامه دارد و تا زمان رسیدن به آمار منفی تصادفات، همکاران راهداری به همراهی پلیس راه، با تمام قوا در محورهای مواصلاتی حاضر خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1113094

مهمترین اخبار ایران و جهان: