نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 15:35

پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه نوروزی توسط هلال احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه و خدمات در طول اجرای طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم غریب آبادی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان از پایان اجرای طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ در استان خبر داد و اظهار کرد: در مدت اجرای طرح از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین، نیروهای عملیاتی به ۲۴۵ مورد حادثه و خدمات پوشش امدادی دادند.

وی ادامه داد: ۱۰۱ مورد حادثه جاده‌ای و ترافیکی، هفت مورد کوهستان بیشترین حوادث پوشش داده شده در طول طرح بوده به علاوه اینکه امدادگران ۱۲۴ مورد خدمات حضوری را پوشش دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در حوادث نوروز از ۹۶۹ حادثه دیده ۴۷۱ نفر مصدوم شدند و نیروهای عملیاتی ۱۲۴ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا و ۱۰۸ نفر از مصدومان را به مراکز درمانی استان انتقال دادند.

غریب آبادی خاطر نشان کرد: در طول اجرای طرح ۸۲۹ امدادگر و نجاتگر در قالب ۳۱۱ تیم با بکارگیری ۱۷۰ آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمک‌دار سبک مشارکت کردند.

وی با اشاره به اینکه پوشش به حوادث جاده ای و ترافیکی رویکرد اصلی هلال احمر از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی است گفت: هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش با ۲۱ حادثه جاده‌ای و ترافیکی، گرگان ۱۶ مورد، علی آباد کتول ۱۵ مورد، کردکوی ۱۳ مورد و گنبدکاووس با ۱۲ مورد بیشترین موارد حوادث جاده ای و ترافیکی را پوشش داده اند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1129650

مهمترین اخبار ایران و جهان: